Välkommen till min blogg!

Här skriver jag mest om vår trädgård som vi håller på att göra i ordning. Målet är en mysig trädgård med en blandning av rufsig vintage och stramt 1700-tal. Det ska bli massor av rosor och perenner, välordnad köksträdgård, porlande vatten och rofyllda sittplatser. Här finns även inlägg om familjeliv och lite annat smått och gott. Hoppas att du blir inspirerad!

fredag 11 juni 2010

Snöbollsbusken är min nya favorit


Som jag skrev i förra inlägget så är vår gigantiska smöbollsbuske verkligen min nya favorit! Naturligtvis tog jag in några kvistar... Det ville sig inte riktigt i en vas eftersom blommorna nickar rätt så kraftigt, men liggande på ett fat med lite vatten kom de till sin rätt! Hoppas att de klarar sig några dagar med en glasklocka över sig.


Det blev så bröllopsaktigt att jag var tvungen att ta med något från mitt eget bröllop bara för att bli lite nostalgisk. Det fick bli mitt pärlarmband.

Så här på sommaren blir det ju en del bröllop (jag och min man spelar en hel del på större fester), och det är alltid lika kul att se vad folk hittar på för dekorationer och hur bruden ser ut. Vet i sjutton om det inte får bli några gamla bilder från vårt bröllop i ett senare inlägg. Undrar var jag har gjort av tiaran? Någon i min närhet kanske vill låna den, eller något annat, en vacker dag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails