Välkommen till min blogg!

Här skriver jag mest om vår trädgård som vi håller på att göra i ordning. Målet är en mysig trädgård med en blandning av rufsig vintage och stramt 1700-tal. Det ska bli massor av rosor och perenner, välordnad köksträdgård, porlande vatten och rofyllda sittplatser. Här finns även inlägg om familjeliv och lite annat smått och gott. Hoppas att du blir inspirerad!

torsdag 24 mars 2011

Ses vi på Nordiska Trädgårdar?

I morgon går bilen mot Stockholm och Nordiska Trädgårdar. Åh vad jag har väntat på detta! Tänk att min kära vän M. (och P.) kom på en så bra födelsedagspresent som att bjuda mig på trädgårdsmässa! (Och då har hon ändå ingen trädgård själv...) På lördag kommer vi vara där, och då kommer jag naturligtvis att dyka upp vid Allt om Trädgårds monter kl. 14.00 för att vara med på bloggträffen som Hillevi (Tankar från trädgårdsmästarn) och Annika (Naturliga ting) anordnar. Hoppas att vi ses!


I dag är jag förresten en riktig tur-tjej! Jag vann nämligen den här fina sjalen från Nordljus på bloggen Nordingården! En ny fin vårsjal var faktiskt precis vad jag behövde, så det kunde inte bli bättre!


Ha en skön kväll!

9 kommentarer:

  1. Stort GRATTIS till den fina vinsten!
    Vilken söt grodprins som kikar fram bland Penseérna :=)

    Nej, vi kommer inte att träffas på mässan men hoppas att ni som gör det får supertrevligt.
    Jag får nöja mig med att se alla fina bilder ni sedan visar på alla era bloggar.

    Ha det så kul!

    SvaraRadera
  2. Vilken tur du har, uppskattad födelsedagspresent och bloggvinst, grattis!
    Ha så trevligt på mässan, jag kommer tyvärr inte.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis till den jättefina sjalen! Kul :-)
    Hoppas du får det riktigt trevligt på mässan och kommer hem igen full av inspiration.
    Ha det gott. Kram, Ingela

    SvaraRadera
  4. Men så roligt! Då ses vi på lördag! :)
    Jättefin present! :) Jag gav min mor samma sak så det är henne jag ska åka med till mässan. och grattis till finfina sjalen! Riktigt vårfin kommer du att bli. :)
    Kramar!

    SvaraRadera
  5. Grattis till underbar sjal och till en toppenfin födelsedagspresent. Hoppas ni får det riktigt lyckat och glöm inte rapportera sen.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Grattis till vinsten och till ditt mässbesök! Jag vill också åka dit, men det är lite långt!
    Ska njuta i mitt växthus och fxa vårfint i trädgården!

    Cilla♥

    SvaraRadera
  7. Grattis till den ljuvliga sjalen och tack för fin länkning. Åh va kul med mässa, man blir ju bara galen av all vacker inspiration, ha en trevlig helg!! Mari.

    SvaraRadera
  8. Oj vilken fin trädgårdsblogg jag trillade in på. Massor med inspiration.
    Kram Liselott.

    SvaraRadera
  9. Vilken lyckos du är då! Fin sjal. Hopaps du bjuder på lite inspiration från mässan sen, för jag missade den... Tyvärr.

    Jaa du, om squashen är perenn eller inte har jag ingen aaaning om? Är "vanlig" squash detsamma som sommarsquash? Det var visst allt jag kunde om sommarsquash/zucchini ;-).

    Ha en skön söndag!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails