Välkommen till min blogg!

Här skriver jag mest om vår trädgård som vi håller på att göra i ordning. Målet är en mysig trädgård med en blandning av rufsig vintage och stramt 1700-tal. Det ska bli massor av rosor och perenner, välordnad köksträdgård, porlande vatten och rofyllda sittplatser. Här finns även inlägg om familjeliv och lite annat smått och gott. Hoppas att du blir inspirerad!

måndag 20 september 2010

Jag vann dom snygga sängkläderna!!!


Tjihooooo vad jag är glad!!! Jag har vunnit de fantastiskt snygga sängkläderna som Lena lottade ut på sin blogg Aratorp! Precis min stil!!! Tusen tack!!! New England-stilen som jag jag bara älskar - rustikt, enkelt och lyxigt på samma gång! Nu blev det många utropstecken - men det här är första gången jag vinner något på säkert 15 år... (Förutom 25 - 50 kr på triss någon gång i bland...) Eftersom vi hade dop för lillkillen i helgen så har jag inte hunnit blogga någonting förrän nu. Att då ha fått en kommentar att jag vunnit en tävling gjorde mig verkligen jätteglad! Nu ska jag ut och kolla alla era senaste inlägg och gotta mig i inspiration..... Vi ses!

7 kommentarer:

  1. GRATTIS GRATTIS till vinsten! De är ju fina sängkläder så njut!
    Som 110% sommarmänniska gillar jag dit bloggnamn mycket!
    Har en trevlig tisdag!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinsten det var inte illa!! Sov sött nu i dina nya sängkläder :)
    /nina

    SvaraRadera
  3. Hallå vännen!
    Ett stort Grattis till din fina vinst, förstår att du är superglad! Dom var såå snygga! Det var ingen dålig vinst, vilken tur du hade....

    God Natt o Sov Gott i dom nya fina sängkläderna!
    Kram T

    SvaraRadera
  4. Grattis! Nya fina sängkläder är bland det härligaste som finns tycker jag. Sov sött! Anna

    SvaraRadera
  5. Hej! Vad roligt att du tittade in! Och tack för dina snälla ord! Du är alltid välkommen tillbaka!
    Har en fin dag!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  6. Wow! Vilken vinst! Grattis, grattis, grattis! Förstår att det blir många utropstecken!!!
    Ha det gott!!!
    Charlotta!!!!;)

    SvaraRadera
  7. Grattis till vinsten och tack för din kommentar hos mig.
    Ha det gott
    Birgitta

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails