Välkommen till min blogg!

Här skriver jag mest om vår trädgård som vi håller på att göra i ordning. Målet är en mysig trädgård med en blandning av rufsig vintage och stramt 1700-tal. Det ska bli massor av rosor och perenner, välordnad köksträdgård, porlande vatten och rofyllda sittplatser. Här finns även inlägg om familjeliv och lite annat smått och gott. Hoppas att du blir inspirerad!

torsdag 10 mars 2011

Glada färger - Happy colors


Min lilla tjej älskar att ha tebjudningar. (Hon säger faktiskt så, uppsnappat upp från en Disney-film om Tingeling.) Så här härligt färgglatt blev det när hennes lilla servis fick flytta in i ett blått miniskåp från min mormors gömmor. Den gula byrån som allt står på hade jag när jag var yngre, och nu hade jag tänkt måla den vit och ställa den i vår dotters rum, men nä..... Den får nog vara gul ett tag till, man blir ju glad av att se alla färgerna tillsammans!

4 kommentarer:

  1. Så gulligt för en liten tjej och vilket rart skåp. Fint att hon får överta din byrå, med känsla till skillnad från nya saker.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Himmel så rart!! och färgerna tillsammans var underbart fina, tur det får vara gult ett tag till.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jättefint och barn behöver färger! Fint med andra färger än bara prinsessrosa till din lilla tjej!

    Kram Anna Vattenkanna

    SvaraRadera
  4. Härligt vårigt! En riktigt vitaminkick! :)
    Ha en finfin helg, kära du!
    Kramar!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails