Välkommen till min blogg!

Här skriver jag mest om vår trädgård som vi håller på att göra i ordning. Målet är en mysig trädgård med en blandning av rufsig vintage och stramt 1700-tal. Det ska bli massor av rosor och perenner, välordnad köksträdgård, porlande vatten och rofyllda sittplatser. Här finns även inlägg om familjeliv och lite annat smått och gott. Hoppas att du blir inspirerad!

tisdag 22 juni 2010

Små söta skyltar att dekorera med en regnig dag


Kunde inte låta bli att köpa ett set med små skyltar jag hittade på nätet (C´est la vie)! Sååå roligt att få ett paket på posten! Gav definitivt mersmak! Skyltarna var större än jag föreställt mig så jag fick tänka om lite angående användningen av dem, men jag kan inte säga att de var direkt svårplacerade... Kul med lite inomhuspyssel när det regnar ute. Särskilt eftersom jag och ungarna först varit ute i ösregnet och planterat klättervildvin. Min stora lilla tjej tyckte att det var helfestligt att göra som Pippi Långstrump. Hon vattnar ju när det regnar. Både hon, jag och lillkillens vagn blev leriga och dyvåta så det blev en ordentlig tork- och tvätthög. Men det var det värt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails