Välkommen till min blogg!

Här skriver jag mest om vår trädgård som vi håller på att göra i ordning. Målet är en mysig trädgård med en blandning av rufsig vintage och stramt 1700-tal. Det ska bli massor av rosor och perenner, välordnad köksträdgård, porlande vatten och rofyllda sittplatser. Här finns även inlägg om familjeliv och lite annat smått och gott. Hoppas att du blir inspirerad!

tisdag 1 juni 2010

Barnsligt enkelt


Jag bara måste visa min dotters tomatarrangemang. Hon har helt klart talang! Super-snyggt och roligt - hade aldrig åstadkommit något liknande själv!


Hon såg när jag stack i en pinne för att binda upp hennes egen tomatplanta (alldeles för sent - jag vet). När jag gick ut på glasverandan någon timma senare möttes jag av detta glada arrangemang. Det här ska absolut få vara kvar. Vi får köpa nya pennor och sax.

2 kommentarer:

  1. Vilken härligt innovativ dotter du har!

    SvaraRadera
  2. Jo, dom är ju det dom små liven! Tänk om allt de hittade på var av det här slaget...

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails