Välkommen till min blogg!

Här skriver jag mest om vår trädgård som vi håller på att göra i ordning. Målet är en mysig trädgård med en blandning av rufsig vintage och stramt 1700-tal. Det ska bli massor av rosor och perenner, välordnad köksträdgård, porlande vatten och rofyllda sittplatser. Här finns även inlägg om familjeliv och lite annat smått och gott. Hoppas att du blir inspirerad!

torsdag 20 maj 2010

Äntligen lugnt


Ibland är det nästan omöjligt att få barn att sova! Härom dagen blev jag så desperat, efter timmar av ihärdig "sov-coachning", att jag packade in båda ungarna i bilen (då somnar de alltid) och körde ner till småbåtshamnen som ligger här i närheten. När jag kom dit hade båda knoddarna somnat och hamnen var alldeles öde. Där satt jag och hade en väldigt skön stund. Bara jag själv och vågskvalpet....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails