Välkommen till min blogg!

Här skriver jag mest om vår trädgård som vi håller på att göra i ordning. Målet är en mysig trädgård med en blandning av rufsig vintage och stramt 1700-tal. Det ska bli massor av rosor och perenner, välordnad köksträdgård, porlande vatten och rofyllda sittplatser. Här finns även inlägg om familjeliv och lite annat smått och gott. Hoppas att du blir inspirerad!

fredag 7 maj 2010

Nu är det vår



Nu när våren plötsligt gått och gömt sig igen vill jag bara påminna om att det faktiskt är maj månad och att sommaren är på väg.

1 kommentar:

  1. Ja, sommaren är snart här och dina vackra blombilder påminner mig om att min dotter redan vid tidig ålder visade stort intresse för både trädgårdsväxter och vilda blommor. Vid midsommar var det hon som band de vackraste kransarna och till alla barnkalas ordnade hon med blomsterarrangemang av nyponrosor, tusenskönor eller det hon kunde hitta i vår trädgård. Alltid smakfullt och konstnärligt, precis som dina bilder Scilla.

    En stolt mor

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails