Välkommen till min blogg!

Här skriver jag mest om vår trädgård som vi håller på att göra i ordning. Målet är en mysig trädgård med en blandning av rufsig vintage och stramt 1700-tal. Det ska bli massor av rosor och perenner, välordnad köksträdgård, porlande vatten och rofyllda sittplatser. Här finns även inlägg om familjeliv och lite annat smått och gott. Hoppas att du blir inspirerad!

söndag 2 maj 2010

Coolaste babytossorna


Kolla in dessa söta babytossor - virkade converse! Nu måste jag bara skaffa ett par röda riktiga till hans storasyrra så att de matchar. Tänkte köpa ett par själv som nya vårskor men jag ser bara inte klok ut i ett par skor som helt saknar klack. (Dock har jag fått ge upp högklackat sen en tid tillbaka. Det funkar liksom inte att trippa runt på landet med värsta grillspetten under hälarna skjutandes en överlastad pansarvagn med ståbrädesläp till barnvagn.) Hur som helst så tycker jag att tossorna min son fick av en väninna är de sötaste jag sett!

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails