Välkommen till min blogg!

Här skriver jag mest om vår trädgård som vi håller på att göra i ordning. Målet är en mysig trädgård med en blandning av rufsig vintage och stramt 1700-tal. Det ska bli massor av rosor och perenner, välordnad köksträdgård, porlande vatten och rofyllda sittplatser. Här finns även inlägg om familjeliv och lite annat smått och gott. Hoppas att du blir inspirerad!

fredag 14 maj 2010

Topiary. Del två.



Funderade på en rubrik i stil med "här är den, min buske" eller nå't sådant men då kanske man hamnar i tvivelaktiga sammanhang här på nätet...

Jaha, det här buxbomsprojektet får nog gå under etikett humor är jag rädd. Det ser ju bara inte klokt ut. Hade jag inte varit en så'n strävgris hade jag kapitulerat direkt och åkt till trädgårdsaffären och inhandlat ett färdigfriserat buxbomsklot, men skam den som ger sig. Skåda vad som ska bli en fin liten buxbomspyramid om det så ska ta 10 år! (Hönsnät var inte att tänka på, det hade knäckt den stackaren.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails